RETOURNEREN
Bij Innopp vinden we het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Voldoet je bestelling onverhoopt niet aan je verwachtingen? Dan kun je gebruikmaken van ons retourbeleid.
1. Retourtermijn
Je hebt 14 dagen na ontvangst de tijd om je bestelling te retourneren. Zo kun je rustig beslissen of het product bij je past.
2. Voorwaarden voor retournering
Om je retour correct te kunnen verwerken, vragen we je rekening te houden met het volgende:
- Het product is originele staat en onbeschadigd.
- Alle meegeleverde onderdelen, handleidingen en eventuele extra’s stuur je mee terug.
- Het product wordt in de originele verpakking teruggestuurd.
- Voeg altijd het ingevulde retourformulier toe dat je van ons ontvangt.
Als het product gebruikt of beschadigd is, kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen.
3. Retourprocedure
Wil je een product retourneren? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice via info@innopp.nl
Ons team begeleidt je persoonlijk en stap voor stap door het retourproces, zodat je precies weet wat je moet doen.
De stappen zijn eenvoudig:
1: Aanmelden: Stuur een e‑mail naar onze klantenservice.
2: Bewijs doorsturen: We zullen je vragen om foto's van de beschadigden artikelen te maken en door te sturen zodat wij het probleem kunnen bekijken.
3: Instructies ontvangen: Wij sturen je alle retourinstructies en het retourformulier.
4: Verzenden: Stuur het pakket terug via een traceerbare verzendmethode.
Retourkosten zijn voor eigen rekening en hangen af van de gekozen koerier.
4. Terugbetaling
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, zorgen we dat je het aankoopbedrag teruggestort krijgt via de gebruikte betaalmethode.
- De verwerkingstijd hangt af van je bank of betaalprovider.
- Je ontvangt van ons altijd een bevestiging zodra de terugbetaling is uitgevoerd.
Het is niet toegestaan om de bestelling zonder overleg te retourneren naar het adres dat op de factuur staat vermeld. Klanten die retouren niet naar ons officiële retouradres in Azië versturen, ontvangen GEEN terug betaling.
5. Beschadigde of defecte producten
Ontving je een beschadigd of defect product? Neem dan direct contact met ons op. Wij zorgen kosteloos voor een passende oplossing, zoals:
- Een vervangend product
- Een reparatie
- Een terugbetaling
6. Uitsluitingen
Om hygiënische en wettelijke redenen kunnen we bepaalde producten helaas niet retour nemen. Dit zijn onder andere, maar niet uitsluitende producten zoals:
- Oorbellen, piercings, ondergoed, BH’s en badkleding
- Oordopjes, cosmetica en persoonlijke verzorgingsproducten
- Geopende schoonmaak middelen
7. Vragen of hulp nodig?
Heb je vragen of wil je een retour aanmelden? Neem gerust contact op via info@innopp.nl of via ons contactformulier. Ons serviceteam staat klaar om je persoonlijke vragen op een klantvriendelijke manier te beantwoorden zodat je altijd tevreden bent met je winkelervaring bij Innopp.